معرفی محصول

تفاوت کفپوش آواتارا و وینیل

در ساخت کفپوش آواتارا به جای pvc از ماده هوشمند جدیدی تحت عنوان تالکوسان استفاده می شود. تالکوسان از پلی پروپیلن تشکیل شده که برای تولید بسته بندی مواد غذایی و شیشه های کودکان نیز بکار رفته و کاملا برای سلامتی بی خطر است. آواتارا ضد آلرژی بوده و هیچ ماده آلوده ای را آزاد نمی کند.

تفاوت آواتارا با کفپوش ونیل معمولی چیست؟
آواتارا دو برابر مقاوم تر در برابر خراش است. آواتارا کاملا قابل بازیافت بوده و به مرور زمان نیز ظاهرش رو علیرغم رفت و‌آمد حفظ میکند.در فرايند توليد آواتارا از تکنولوژی چاپ HD استفاده می شود و تا ۱۰ متر مربع بدون تکرار است.

آواتارا

Avatara کفپوش طراحی شده از برند Ter Hurne می باشد که دارای بهترین خواص سازگار با یک محیط زیست سالم در منزل است. بدون کلر ،فتالات پلاستی سایزرها و حلالها است و از Talcusan ساخته شده است که ما از ماده هوشمند جدیدی که به جای PVC استفاده می.کنیم Talcusan  اصولاً از آهک سیلیکات ها به علاوه یک نسبت کوچکی از پلی پروپیلن تشکیل شده است. و پلی پروپیلن برای سلامتی بی خطر بوده و به همین دلیل نیز برای تولید بسته بندی مواد غذایی و شیشه ‌های کودکان استفاده می شود. با ترکیبات خود کفپوش طراحی شده ، Avatara در بازار کفپوش اروپا، بهترین کفپوش طراحی شده برای محیط زیست سالم در منزل می-باشد و به طور قاطع بهتر از کفپوش های دیگر است.

کفپوش طراحی شده ی ما ویژگیهای بسیاری را ارائه میدهد که زندگی روزمره شما را آسان تر می.کند به عنوان مثال ساختار سطح ویژه ای که وجود دارد ، اجازه نمیدهد مواد آلی مانند گرده گیاهان و کرمها به آن بچسبند این در مورد بسیاری از کفپوش های دیگر صادق نیست. همچنین آلودگی و غبار همچنان فرصتی برای رسوب ندارند و همچنین آنتی باکتریال مناسب برای افراد دارای آلرژی می باشد و بر همین اساس امر تمیز کردن Avatara را بسیار آسان کند. Avatara به همه افراد حتی کودکان ،کوچک احساس خوبی میدهد. این به این دلیل است که کفپوش ما ضد ترشح خوراکی است و تضمین میکند که هیچ ماده آلوده ای در هوای داخلی آزاد نمیشود ،همچنین این دارای یک مزیت جانبی زیبا است به لطف سطح ضد به عفونی کننده و ضد باکتریایی avatara شکل خود را بهتر از کفپوش های وینیل معمولی حفظ میکند. آلودگی در ساختار سطح رسوب نمیکند و از اثرات ناخوشایند جلوگیری میکند

وینیل

ما از یک پلاستیسایزر مبتنی بر گیاه برای کفپوش وینیل لوکس خود استفاده میکنیم. ما آن را از یک روغنی که همچنین در صنعت غذایی استفاده میشود یعنی روغن سویا تهیه میکنیم روغن سویا مبتنی بر ویژگیهای برتری را به کف های ما ارائه میدهد آنها نرم انعطاف پذیر هستند در حالی که همچنان قوی و مقاوم باقی میمانند قدرت سویا باعث میشود کفپوش وینیل لوکس به شما احساس امنیت بدهد. وینیل یک طرح ۳ گزینه هوشمند و نسل جدید کفپوش وینیلی Soya Design به شما ۱۲ طرح مختلف ارائه میدهد و این طرحها در تنوع گسترده ای از رنگها و فرمتها وجود دارد شما میتوانید طرح انتخابی خود را در سه نسخه مختلف دریافت ،کنید و این اطمینان را به شما میدهد که برای هر شرایط اتاق و وضعیت ،زیرسازی بهترین راه حل را دریافت خواهید کرد به سادگی زیبا و هوشمندانه

تفاوت آواتارا با کفپوش ونیل معمولی چیست؟
آواتارا دو برابر مقاوم تر در برابر خراش است. آواتارا کاملا قابل بازیافت بوده و به مرور زمان نیز ظاهرش رو علیرغم رفت و‌آمد حفظ میکند.در فرايند توليد آواتارا از تکنولوژی چاپ HD استفاده می شود و تا ۱۰ متر مربع بدون تکرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =